Subject: Tuleoht Faehlmanni tn 3, Tallinnas korteris nr 3
From: "SiM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 17:13:20 +0300

Reg nr 2-1/598-2

Oleme teie 02.09.2025 e-kirja „Tuleoht Faehlmanni tn 3, Tallinnas korteris 
nr 3“ kätte saanud.

Päästeamet kinnitas, et on samuti teie pöördumise kätte saanud ja teile on 
saadetud vastuskiri 02.09.2025. Lisaks saadeti märgukiri ka Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Ametile kaebuses esitatud puuduste osas, mis on nende 
pädevus uurida.

Siseministeerium ei näe vajadust sekkuda teie ja Päästeameti infovahetusse 
ning ei algata teenistuslikku järelevalvet Päästeameti suhtes.

Lugupidamisega

Siseministeerium

From: Faehlmanni 3 Korteriühistu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 2, 2025 10:22 AM
To: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Re: Tuleoht Faehlmanni tn 3, Tallinnas korteris nr 3

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Pöördume Siseministeeriumi poole seoses sellega, et allpool oleme teavitanud 
meie kortermajas olevast ohust juba 01.08.2025 kirjas Päästeametit, kes ei 
ole ohule reageerinud ja seetõttu tunnevad majaelanikud muret enda 
turvalisuse pärast. Saime automaatvastuse, et pöördumisele vastatakse 15 
päeva jooksul.

Paraku on nii, et ka peale korduvaid päringuid ei ole meie pöördumisele 
Päästeamet vastanud ning meil puudub mistahes info, kas ohule on reageeritud 
ja sellega tegeletakse või seda ignoreeritakse, sest meie (korduvatele) 
pöördumistele lihtsalt ei vastata (kogu kirjavahetus allpool olemas - 
kahjuks küll ainult ühepoolne).

Kuivõrd Päästeamet kuulub Siseministeeriumi valitsusalasse, mis teostab 
ameti üle järelevalvet, siis palun algatada järelevalvemenetlus, kas 
ministeeriumi allasutus (Päästeamet) on käesoleval juhul  meie pöördumiste 
saamisel ja nendele reageerimisel tegutsenud reeglitepäraselt.

Lugupidamisega

Faehlmanni tn 3, Tallinn Korteriühistu juhatus